loading...
فرامادرانه
copyright


http://s2.picofile.com/file/7852634515/signbot_1_.gif


این سایت مکانی مناسب برای دسترسی آسان به تمامی مطالبی می باشد که در فضای مجازی ایران قرار دارد.

همچنین وب مستر های محترم می توانند به وسیله ی تبادل لینک و همکاری با سایت copyright وب سایت های خود را شناخته تر کنند.

با آرزوی موفقیت برای تمامی شما عزیزان

می تونید با سیستم تبادل لینک خودکار به آسانی با ما تبادل لینک کنید

و با ارسال کد بنر یا لوگوی خود به این سرویس عضو خانواده ی ما شوید(پر کردن تمام موارد جز تلفن اجباری می باشد)

طراحی لوگو و بنر

baner

 

 

طراحی بنر , لوگو , هدر

 

ارزان تر از همه جا!

باور ندارید با سایر سایت ها مقایسه کنید.

 


برای سفارش و دیدن نمونه کارها


بر روی لوگو کلیک کنید



شماره تماس مدیریت:09378869903

پوریا بازدید : 251 دوشنبه 24 تیر 1392 نظرات (1)


انگار در دلم حرفی دیگر باقی نمانده تا برایت بگویم …
تنها یک جمله : هنوزم دوستت دارم !

(-_-)

در این پیچیدگی ها ، من چه ساده دوستت دارم !

(-_-)

کاش دستانم آنقدر بزرگ بود که می توانستم چرخ دنیا را به کامت بچرخانم اما کسی را میشناسم که بر همه چیز تواناست ، تو را به او می سپارم !

(-_-)

بقیه در ادامه مطلب

بزرگترین روانشناسان دنیایند دو چشمت !
اینقدر که امیدوارم می کنند به زندگی …

(-_-)

همه ماهر شده اند
یک نفر هزاران نفر را با هم دوست دارد !
اما من ناشیانه به یک نفر دل میبندم هزاران بار !

(-_-)

به اون که رفته و دیگه هیچوقت نمیاد نیازمندیم !

(-_-)

وقتی که نیستی من و قلبم هر دو تیر می کشیم !

(-_-)

در این آشفته بازار هر چقدر هم که گران باشد باز هم میخرم …
نازت را میگویم !

(-_-)

در خاطری که تو هستی ، دیگران محکومند به فراموشی …
این را به همه بگو !

(-_-)

دلم برایت تنگ نشده اصلا
دوست ندارم ببینمت هیچوفت
خاطراتمان تکرار نمیشود دیگر هرگز
اما با تمام وجود دوستت دارم همیشه !

(-_-)

مشترک گرامی
تاریخ شارژ ارادت ما به شما تا وقتی نفس باقی است اعتباردارد !
“همراه آخر”

(-_-)

در هر ورق زمان نوشته ام : به یادت میمانم حتی اگر هزار صفحه از تو دور باشم !

(-_-)

حکایت مخاطب خاص و ما حکایت برکه است و ماه
دور از هم و در دل هم !

(-_-)



اس ام اس



(-_-)

سلام به اون عزیزی که فاصله ها باهاش دارم
تو دفتر خاطره هام خاطره ها باهاش دارم
آرزوی دیدن اون صورت زیباشو دارم
آخر حرفمم اینه هرجا باشه دوسش دارم

(-_-)

صبحی که شروعش با توست ، خورشید دیگر اضافیست !

(-_-)



اس ام اس زیبا



(-_-)

خوشبختی مگه چقدر چیز عجیبیه ؟!؟!
همین که کنار یک نفر بتونی خودت باشی خوشبختی !

(-_-)



اس ام اس جوک



(-_-)

تا می رود خشک شود عرق قلبم دوباره نامی از تو و باز هم تب می کند قلبم !

(-_-)



اس ام اس دلتنگی



(-_-)

اونی که تو دلم جاشه
با عشقی که تو چشماشه
ای کاش
مال من باشه

(-_-)

باور کن فرقی نداره خواب باشم یا بیدار …
زیباترین تصویر پیش چشمانم همیشه آغوش توست !

(-_-)

ﻣﻦ ﺁﻣﺪﻡ ﺑﻪ ﺩﻧﻴﺎ ﻛﻪ ﻋﺎﺷﻖ ﺗﻮ ﺑﺎﺷﻢ
ﺧﺪﺍ ﻛﻨﻪ ﺑﺘﻮﻧﻢ ﻛﻪ ﻻﻳﻖ ﺗﻮ ﺑﺎﺷﻢ

(-_-)

نگاهم کن که بی نگاه تو جهان حتی به یک نگاه هم نمی ارزد !

(-_-)

بدنم موج برمیدارد روی دریای خیالت
کوبانده می شوم به ساحل تنهایی و شن های داغ خواستن
تو را درخود فرو می کشند و کفم بریده می شود از شوق شیدایی !

(-_-)

تو مثل دعای مادرم از ته دل می آیی …

(-_-)



اس ام اس دلشکستگی



(-_-)

چشمهای تو یک مرض مسری دارند !
هربار نگاه میکنمت ، تب میکند وجودم …

(-_-)

من از عهد آدم تو را دوست دارم
از آغاز عالم تو را دوست دارم
چه شب ها من و آسمان تا دم صبح
سرودیم نم نم ، تو را دوست دارم

(-_-)

ﻫﺮ ﻭﻗﺖ ﺑﻬﺖ ﻣﻴﮕﻢ ﺩﻭﺳﺘﺖ ﺩﺍﺭﻡ ﻣﻴﺨﻨﺪﻱ …
ﭘﺲ ﻳﻪ ﺩﻝ ﺳﻴﺮ ﺑﺨﻨﺪ ﭼﻮﻥ ﺑﻪ ﺍﻧﺪﺍﺯﻩ ﺗﻤﻮﻡ ﺧﻨﺪﻩ ﻫﺎﻱ ﻗﺸﻨﮕﺖ ﺩﻭﺳﺘﺖ ﺩﺍﺭﻡ !

(-_-)

کوتاه میگویم دوستت دارم اما از دوست داشتنت کوتاه نمی آیم …

(-_-)

عزیز بودن آدمها به این نیست که وقتی می بینیشون چقدر از دیدنشون خوشحال میشی ؛ به اینه که وقتی نمی بینیشون چقدر دلت براشون تنگ میشه !

منبع:لینکستان کپی رایت/بلوتوث وان
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
بنر دوستام

درباره ما
موفقیت تو موفقیت ماست "کپی رایت" به "نتورکر" بدل شد چون امروز مردم این ناحیه به "نتورکر" احتیاج دارن
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    نحوه ی انتشار مطالب و دسترسی شما به اطلاعات سایتو چطور می بینید؟
    نظرتون راجع به قالب سایت چیه؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2720
  • کل نظرات : 619
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 186
  • آی پی امروز : 47
  • آی پی دیروز : 36
  • بازدید امروز : 1,886
  • باردید دیروز : 124
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,341
  • بازدید ماه : 4,051
  • بازدید سال : 47,995
  • بازدید کلی : 2,120,937
  • کدهای اختصاصی

    دریافت کد آمارگیر سایت

    کمپ خانوادگی کپی رایت

    می تونید با سیستم تبادل لینک خودکار به آسانی با ما تبادل لینک کنید

    و با ارسال کد بنر یا لوگوی خود به این سرویس عضو خانواده ی ما شوید(پر کردن تمام موارد جز تلفن اجباری می باشد)




    copy right

    وبلاگ-کد لوگو و بنر



    copy right


    وبلاگ-کد لوگو و بنر


    copy right


    وبلاگ-کد لوگو و بنر


    وبلاگ-کد لوگو و بنر




    worldmusic


    وبلاگ-کد لوگو و بنر



    وبلاگ-کد لوگو و بنر

    ÊÕæíÑ ÇÓÊÇÊíß

    ÊÕæíÑ ÇÓÊÇÊíß