loading...
فرامادرانه
copyright


http://s2.picofile.com/file/7852634515/signbot_1_.gif


این سایت مکانی مناسب برای دسترسی آسان به تمامی مطالبی می باشد که در فضای مجازی ایران قرار دارد.

همچنین وب مستر های محترم می توانند به وسیله ی تبادل لینک و همکاری با سایت copyright وب سایت های خود را شناخته تر کنند.

با آرزوی موفقیت برای تمامی شما عزیزان

می تونید با سیستم تبادل لینک خودکار به آسانی با ما تبادل لینک کنید

و با ارسال کد بنر یا لوگوی خود به این سرویس عضو خانواده ی ما شوید(پر کردن تمام موارد جز تلفن اجباری می باشد)

طراحی لوگو و بنر

baner

 

 

طراحی بنر , لوگو , هدر

 

ارزان تر از همه جا!

باور ندارید با سایر سایت ها مقایسه کنید.

 


برای سفارش و دیدن نمونه کارها


بر روی لوگو کلیک کنید



شماره تماس مدیریت:09378869903

پوریا بازدید : 227 شنبه 19 مرداد 1392 نظرات (0)

درمانهای دارویی- سونا‏- شکم بندهای لاغری و پوشش پلاستیکی:- تشک های برقی- دستگاه الکتریکی

 

1- درمانهای دارویی

الف- دارو های ادرار آور:
‏این دارو باعث می شود حجم زیادی از آب بدن درمدتزمان کوتاهی بصورت ادراراز بدن خارج شود بستگی به میزان مصرف ممکن است در عرض یکساعت 2-1 لیتربدن آب ازدست دهد بدون آنکه تغییری در مقدار چربی بدن داشت باشد اگرافرادی که اقدام به کاهش وزن سریع می کند مانند کاهش وزن یک کیلو در یک ساعت از اینروش استفاده می کنند.


‏ب - دارو های ضد اشتها:‏ا

ین نوع داروهاباعث کاهش تمایل به خوردن غذا می شود فرد در مدتی که این نوع دارو را مصرف می کندبه علت کاهش مصرف غذا وزن کم می کند ولی بعد از قطع دارو اشها به حالت اول برگشته و‏وزن نیز به شکل اول درمی آید ازطرفی چون فرد دراین مدت به اندازه کافی ازمواد مغزیمورد نیاز بدن استفاده نمی کند دچار سوء تغذیه وعوارض مانند
‏ریزش مو،‏صعفوافسردگی می گردد. این روش هم مانند روشهای دیگر درمان مناسبی نخواهد بود چون مشکلچاقی با دارو وکم خوردن حل نخواهد شد.

 
‏ج - پودر مکمل غذایی:
‏این پودرها حاوی انواع مواد مغزی و ‏فیبر می باشد که می تواندجایگزین موادمغذی مورد نیاز بدن گردد این روش هم درمان مناسبی نخواهد بود چون اولأفرد چاق نمی تواند همیشه از این پودرها استفاده کند ‏خسته خواهد شد ثانیأ هزینهسنگین در پی خواهد داشت بنابراین بعد از مدت کوتاهی فرد چاق مجبور به ترک ‏آن خواهدشد و‏عادات غذایی گذشته را ادامه خواهد داد. ‏د - دارو های جدیدیدر بازار عرضه شده که باعث میشود چربی از طریق دستگاه گوارش جذب نشود. ‏ این هم روشمناسبی برای درمان نمی باشد اولأ بیشتر مواد غذایی مصرفی در ایران مواد نشاسته ایمی باشد و‏این دارو تاثیر در عدم جذب آنها نخواهد داشت بنابراین تنها باکاهش جذبچربی نمی توان با چاقی مبارزه کرد ثانیأ هزینه سنگین باعث می شود مدت مصرف آن خیلیکوتاه باشد.


‏د - کاهش وزن از طریق انواع محلولهای لاغری، ژل ،کرم،صابون ، چسب های لاغری و....

‏این نوع روش ها معمولأ در سالن هایورزشی استفاده می شود. با مالیدن مقداری ژل بروی پوست و قرار دادن پوشش پلاستیکیبرروی آن مانند سونا موضعی عمل کرده باعث تعریق آن منطقه بدن می گردد بدون این کهتغییری در مقدار چربی داشته باشد. بنابراین بعد از مدت کوتاهی وزن به حالت اول برمی گردد ما باید بدنبال کاهش وزن واقعی باشیم نباید ازکاهش وزن کاذب خوشحال شویمنشانه کاهش وزن کاذب این است که ‏اولأ وزن سریع به شکل اول برمی گردد ثانیأ باعثصدمات زیانباری می گردد سردرد، سرگیجه، ضعف ،بی حالی و... حتی می تواند باعث آسیبشدید تر مانند صدمه به کلیه ها و... گردد. چسب های لاغری هم نمی تواند روش مناسب ومطمئنی برای کاهش وزن باشد. 
توجه: ‏تاکنون هیچ نوع داروی مطمئنی جهت کاهش وزن بوجود نیامدهاست تمام داروهای کاهش وزن که در بازار وجود دارد و ‏تبلیغات زیادی روی آن صورت میگیرد مبنای علمی ندارند.


2- سونا: 
‏سونا یکی از روش های شایع برایکاهش وزن در ایران می باشد در سونا بخاطر گرمای زیادی که وجود دارد باافزایش دمایبدن شده بنابراین افزایش تعریق می گردد در نتیجه مدتی که فرد در داخل سونا قراردارد مقدار زیادی آب را از راه عرق کردن از دست می دهد بنابراین وزن زیادی را دراین مدت از دست می دهد اما این کاهش وزن - کاهش چربی بدن نمی باشد بلکه فقط بخاطراز دست دادن آب می باشد وکاهش وزن به شکل کاذب می باشد و بعد از مدت کوتاهی بانوشیدن آب وزن به حالت اول بر می گردد. 
‏در این روش بدن در مدت کوتاهی آب زیادی را از دست می دهد وبدن دچار مشکل بیآبی می گردد و می تواند به کلیه ها آسیب شدید برساند. اگر باور نمی کنید که سونالاغر نمی کند مقداری از چربی حیوانی از قصابی بخرید و آن را وزن کنید و بعد در سوناقرار دهید بعد از چند ‏ساعت آن را از سونا خارج کنید و دوباره وزن کنید می بینیدهیچ تغییری در وزن و چربی ایجاد نشده است.


3‏- شکم بندهای لاغری و پوشش پلاستیکی: 
این روش هم باافزایش دما و حرارت بصورت موضعی در منطقه شکم باعث تعریق شده بنابراین آب بین سلولیو آب چربی این منطقه جمع می شود و فرد احساس می کند شکمش کوچک وبعد از مدت کوتاهی وبا مصرف آب دوباره وزن به حالت اول بر می گردد.


4‏- تشک های برقی: 
‏این روش تقریبأ جدید می باشد وعلاقمندان زیادی دارد در این روش فرد داخل تشکی قرار می گیرد که در لابلای آن جریانالکتریکی برقرار میباشد این جریان برق باعث افزایش دما و حرارت می گردد که خود باعثافزایش تعریق و‏ به طبع باعث از دست دادن آب بدن می شود که می توان گفت یک نوعسونای خشک انفرادی می باشد بنابراین کاهش وزن آن کاذب و موقت می باشد.


‏5 - دستگاه الکتریکی:‏ 
 این روش ،از انواع دیگرجدیدتر می باشد که تقریبا به تازگی در بازار ‏ایران رونق پیدا کرده است و‏تبلیغاثوسیعی روی آن صورت می گیرد و افراد زیادی را به سوی خود جلب کرده است این دستگاهدارای ‏الکترودهای مانند دستگاه نوار قلب می باشدکه این الکترودها را به نقاطی ازبدن که مشکل چاقی وجود دارد وصل می شود عمل این دستگاه ایجاد جریان الکتریکیوانتقال آن به بدن از طریق الکترودهایی که به بدن وصل می شود می باشد و ‏این جریانالکتریکی وقتی به بدن می رسد باعث تحریک عضلات شده و آن را وادار به انقباض وفعالیتمی کند. 
‏به آن انقباض Passive ‏یا غیر فعال گویند در مقابل أن انقباض Active ‏یافعال وجود دارد که فرد با اراده خود عضله را منقبض و آن را وادار به فعالیت می کندتفاوت آن دو در این است انرژی که در انقباض غیر فعال سوزانده می شود در مقابلفعالیت انقباض فعال ناچیز است. 
‏ازاین روش کسانی که استفاده می کند که تنبل هستند و حوصله تحرک و فعالیت راندارند با کمی تحرک و ‏افزایش فعالیت خیلی بهتر می توان نتیجه گرفت در ثانی ورزش و‏فعالیت سیستم گردش خون را فعال می کند که این دستگاه چنین توانایی را ندارد. ‏این روش هم راه درمان مناسبی برای کاهش وزن نخواهد بود و ‏لازمه اش این است کههمیشه از این دستگاه استفاده کنید که بسیار خسته کننده و ‏پرهزینه است.

منبع:لینکستان کپی رایت/باشگاه پرورش اندام پدیده

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
بنر دوستام

درباره ما
موفقیت تو موفقیت ماست "کپی رایت" به "نتورکر" بدل شد چون امروز مردم این ناحیه به "نتورکر" احتیاج دارن
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    نحوه ی انتشار مطالب و دسترسی شما به اطلاعات سایتو چطور می بینید؟
    نظرتون راجع به قالب سایت چیه؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2720
  • کل نظرات : 619
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 186
  • آی پی امروز : 38
  • آی پی دیروز : 36
  • بازدید امروز : 1,018
  • باردید دیروز : 124
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,473
  • بازدید ماه : 3,183
  • بازدید سال : 47,127
  • بازدید کلی : 2,120,069
  • کدهای اختصاصی

    دریافت کد آمارگیر سایت

    کمپ خانوادگی کپی رایت

    می تونید با سیستم تبادل لینک خودکار به آسانی با ما تبادل لینک کنید

    و با ارسال کد بنر یا لوگوی خود به این سرویس عضو خانواده ی ما شوید(پر کردن تمام موارد جز تلفن اجباری می باشد)




    copy right

    وبلاگ-کد لوگو و بنر



    copy right


    وبلاگ-کد لوگو و بنر


    copy right


    وبلاگ-کد لوگو و بنر


    وبلاگ-کد لوگو و بنر




    worldmusic


    وبلاگ-کد لوگو و بنر



    وبلاگ-کد لوگو و بنر

    ÊÕæíÑ ÇÓÊÇÊíß

    ÊÕæíÑ ÇÓÊÇÊíß