loading...
فرامادرانه
copyright


http://s2.picofile.com/file/7852634515/signbot_1_.gif


این سایت مکانی مناسب برای دسترسی آسان به تمامی مطالبی می باشد که در فضای مجازی ایران قرار دارد.

همچنین وب مستر های محترم می توانند به وسیله ی تبادل لینک و همکاری با سایت copyright وب سایت های خود را شناخته تر کنند.

با آرزوی موفقیت برای تمامی شما عزیزان

می تونید با سیستم تبادل لینک خودکار به آسانی با ما تبادل لینک کنید

و با ارسال کد بنر یا لوگوی خود به این سرویس عضو خانواده ی ما شوید(پر کردن تمام موارد جز تلفن اجباری می باشد)

طراحی لوگو و بنر

baner

 

 

طراحی بنر , لوگو , هدر

 

ارزان تر از همه جا!

باور ندارید با سایر سایت ها مقایسه کنید.

 


برای سفارش و دیدن نمونه کارها


بر روی لوگو کلیک کنید



شماره تماس مدیریت:09378869903

پوریا بازدید : 275 سه شنبه 15 مرداد 1392 نظرات (0)
راز سناریوی ساختگی در ماجرای تصادف خونین زوج باغدار بابلسری از سوی پلیس جنایی فاش شد. در جریان این حادثه ، یک زوج جوان در مسیر بازگشت از باغشان به سمت خانه دچار حادثه ای تلخ شده و با برخورد به تریلر یک تراکتور به کام مرگ فرو رفتند.

بنا بر این گزارش، در حالی که لحظاتی از غروب آفتاب جاده بهنمیر به بابلسر می‌گذشت و تاریکی آرام آرام بر فضای شهر می‌نشست، زوج جوانی خسته از یک روز کاری در باغ خود وسایلشان را جمع کرده و به سمت خانه به راه افتادند. مرد جوان با همسرش سوار بر موتورسیکلت شان شده و در حاشیه جاده به سمت بابلسر حرکت می‌کردند. موسم اذان بود و زوج جوان سعی داشتند خود را به مراسم افطاری برسانند. همه چیز در یک لحظه اتفاق افتاد. راننده موتورسیکلت در فضای نیمه تاریک جاده ناگهان سیاهی بزرگی را در چند متری خود دید و پیش از آن‌که بتواند عکس‌العملی نشان دهد با شدت به قسمت عقب تریلر برخورد کرد.

یک سناریوی شوم 
مرد جوانی در حالی که خود را به شدت مضطرب و نگران نشان می‌داد در تماس تلفنی با پلیس 110 بابلسر آنان را در جریان وقوع مرگ مرموز زوج جوانی در جاده بهنمیر به بابلسر حوالی پادگان نیروی هوایی منطقه تازه آباد قرار داد. 
دقایقی بعد هنگامی‌که اکیپی از مأموران آگاهی بابلسر برای بررسی و تحقیق در محل حادثه حضور یافتند با پیکر بی جان زن و مردی جوان در حالی روبه‌رو شدند که خون آلود در حاشیه جاده در کنار هم روی زمین افتاده بودند. 
مرد تماس گیرنده وقتی از سوی پلیس مورد بازجویی قرار گرفت ادعا کرد دقایقی پیش هنگامی‌که قصد داشته بار شالی را با تریلر جابه‌جا کند متوجه سرنشینان یک پیکان شده که با عجله توقف کرده و دو قربانی حادثه را از داخل خودرو به بیرون پرتاب کرده و با سرعت محل حادثه را ترک کرده اند. 
با توجه به این ادعاها ماموران محل افتادن اجساد را تحت بررسی قرار دادند و ظاهراً هیچ نشانه‌ای از این‌که حادثه در همین مکان رخ داده باشد دیده نمی‌شد و تنها موردی که از سوی پلیس قابل تحقیق تشخیص داده شد خیس بودن محل قرار داشتن اجساد بود که بر خلاف جاهای دیگر جاده آثار نم ناشی از پاشیده شدن آب دیده می‌شد. 
دوربین‌های حقیقت یاب 
پلیس که برای یافتن حقیقت ماجرا به بررسی در حوالی محل افتادن اجساد پرداخته بود متوجه دوربین مداربسته قسمت ورودی شالیکوبی شده و تصاویر ثبت شده را از صاحب شالیکوبی درخواست کرد. هر چند در مراحل نخستین عملیات تحقیق کارگران کارخانه شالیکوبی ادعا کرده بودند که این دوربین از مدتی پیش خراب است اما با بررسی‌های بعدی پلیس خلاف این اظهارات ثابت شد و ماموران موفق به بازبینی تصاویر ثبت شده در دوربین شدند. درفیلم ضبط شده دوربین صحنه ای ثبت شده بود که نشان می‌داد سرنشینان موتور سیکلتی با سرعت به قسمت عقب تریلر برخورد می‌کنند ولی تاریکی هوا و در زاویه قرار داشتن محل وقوع حادثه باعث شده بود پلیس امکان دیدن چهره دو موتورسوار را نداشته باشد. 
این درحالی بود که هیچ اثری از موتورسیکلت در نزدیکی اجساد دیده نمی‌شد. ماموران برای این‌که بتوانند ردی از موتور گم شده بیابند در حاشیه جاده لابه‌لای نی‌های انبوهی که همانند دیواری جاده را احاطه کرده‌ بودند به تجسس پرداختند تا این‌که در فاصله 150 متری محل افتادن اجساد این موتور در حالی که آثار برخورد و تصادف شدیدی در قسمت جلویی آن دیده می‌شد، پیدا شد. 
شالی‌های خیس
ماموران با به دست آوردن این سرنخ‌ها به بررسی محل افتادن جسد‌ها در حاشیه خیابان ادامه داده و متوجه مقداری شالی در حیاط کارخانه شالیکوبی شدند که خیس بود و تریلری در فاصله چند متری آن پارک شده بود. پلیس وقتی به قسمتی از تریلر که در دوربین‌های صحنه تصادف ثبت شده بود دقت کرد متوجه شسته شدن آن قسمت شد که این موضوع می‌توانست آنان را به سرنخ‌های جدیدتری هدایت کند. 
استخوانی لای شالی‌ها 
وقتی لابه‌لای شالی‌های خیس مورد بررسی دقیق پلیس قرار گرفت تکه ای از استخوان و گوشت راننده موتور در آنجا پیدا شد . بدین ترتیب ماموران یقین پیدا کردند که حادثه مرگ زوج جوان در همین منطقه رخ داده است. همزمان ماموران در بررسی لباس‌های راننده موتورسیکلت کارت شناسایی را به دست آوردند که نشان می‌داد وی ولی نتاج نام داشته و 44 ساله بوده است. وقتی با تماس پلیس یکی از بستگان قربانیان حادثه خود را به محل حادثه رساند با تایید مشخصات ولی نتاج نام قربانی دیگر حادثه را شهناز 37 ساله دانستند. بر اساس اظهارات این مرد دو قربانی حادثه از ساکنان بابلسر هستند که برای سرکشی به باغ خود با موتورسیکلت به بهنمیر آمده بودند. 
انتقال اجساد به پزشکی قانونی 
به دستور مطهری دادستان دادسرای عمومی‌و انقلاب بابلسر اجساد قربانیان حادثه برای تعیین علت دقیق مرگ به پزشکی قانونی انتقال داده شد. متخصصان پزشکی قانونی بابلسر پس از انجام بررسی‌های تخصصی خود روی اجساد علت اصلی مرگ هر دو را ناشی از برخورد جسم سخت با سر و سینه‌شان اعلام کردند. 
آثار فشردگی در گلو 
در حالی که با توجه به این اعلام نظر همه بخش‌های این پرونده مشخص و روشن شده و ابهامی‌در آن دیده نمی‌شد برادرقربانی حادثه می‌گوید: دربخشی از اعلام نظر پزشکی قانونی اشاره به احتمال خفگی در علت مرگ زن جوان وجود دارد که لازم است مورد بررسی قرار گیرد؛ بررسی از آن جهت که چگونه زن جوان پس از برخورد با تریلر با احتمال خفگی جان سپرده است. با مشخص شدن ابعاد تازه ماجرا بازپرس پرونده دستور بازداشت چهار متهم پرونده را صادر کرد تا تحقیقات تکمیلی از آنها انجام شود که سه نفر پس از بازجویی‌های مقدماتی با صدور قرار قانونی آزاد شدند و تنها راننده تریلر در بازداشت است. برادر قربانی حادثه درباره محل مرگ آنان می‌گوید: نی‌هایی که در حاشیه جاده رشد کرده‌اند آنقدر بلند هستند که امکان دید مقابل را از رانندگان چه آنهایی که قصد ورود از فرعی به اصلی را دارند و چه آنهایی که در جاده تردد می‌کنند می‌گیرد و لازم است دستگاه‌های مربوطه در این باره فکر جدی کنند.

منبع:شهر خبر

برچسب ها حوادث , قتل در باغ ,
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
بنر دوستام

درباره ما
موفقیت تو موفقیت ماست "کپی رایت" به "نتورکر" بدل شد چون امروز مردم این ناحیه به "نتورکر" احتیاج دارن
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    نحوه ی انتشار مطالب و دسترسی شما به اطلاعات سایتو چطور می بینید؟
    نظرتون راجع به قالب سایت چیه؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2720
  • کل نظرات : 619
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 186
  • آی پی امروز : 44
  • آی پی دیروز : 36
  • بازدید امروز : 1,592
  • باردید دیروز : 124
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,047
  • بازدید ماه : 3,757
  • بازدید سال : 47,701
  • بازدید کلی : 2,120,643
  • کدهای اختصاصی

    دریافت کد آمارگیر سایت

    کمپ خانوادگی کپی رایت

    می تونید با سیستم تبادل لینک خودکار به آسانی با ما تبادل لینک کنید

    و با ارسال کد بنر یا لوگوی خود به این سرویس عضو خانواده ی ما شوید(پر کردن تمام موارد جز تلفن اجباری می باشد)




    copy right

    وبلاگ-کد لوگو و بنر



    copy right


    وبلاگ-کد لوگو و بنر


    copy right


    وبلاگ-کد لوگو و بنر


    وبلاگ-کد لوگو و بنر




    worldmusic


    وبلاگ-کد لوگو و بنر



    وبلاگ-کد لوگو و بنر

    ÊÕæíÑ ÇÓÊÇÊíß

    ÊÕæíÑ ÇÓÊÇÊíß