loading...
فرامادرانه
copyright


http://s2.picofile.com/file/7852634515/signbot_1_.gif


این سایت مکانی مناسب برای دسترسی آسان به تمامی مطالبی می باشد که در فضای مجازی ایران قرار دارد.

همچنین وب مستر های محترم می توانند به وسیله ی تبادل لینک و همکاری با سایت copyright وب سایت های خود را شناخته تر کنند.

با آرزوی موفقیت برای تمامی شما عزیزان

می تونید با سیستم تبادل لینک خودکار به آسانی با ما تبادل لینک کنید

و با ارسال کد بنر یا لوگوی خود به این سرویس عضو خانواده ی ما شوید(پر کردن تمام موارد جز تلفن اجباری می باشد)

طراحی لوگو و بنر

baner

 

 

طراحی بنر , لوگو , هدر

 

ارزان تر از همه جا!

باور ندارید با سایر سایت ها مقایسه کنید.

 


برای سفارش و دیدن نمونه کارها


بر روی لوگو کلیک کنید



شماره تماس مدیریت:09378869903

پوریا بازدید : 257 سه شنبه 28 خرداد 1392 نظرات (0)

 


همايش معرفي انديشه هاي امام خميني (ره) در رم برگزار شد
کدخبر : 80704445(3378435)
تاریخ مخابره : ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
زمان مخابره : ۱۷:۲۵
سرویس خبر : خارجي- اروپا- فرهنگی- فرهنگ و ادب-روابط خارجی-

رم - همايش معرفي انديشه هاي امام خميني (ره) و رونمايي از كتاب «قوانين داخلي و سياست هاي بين المللي جمهوري اسلامي ايران» در رم برگزار شد.

به گزارش ايرنا، همايش معرفي انديشه هاي امام خميني(ره) همراه با رونمايي از كتاب «قوانين داخلي و سياست هاي بين المللي جمهوري اسلامي ايران نوشته آقاي «علي رضا جلالي» نويسنده مقيم ايتاليا در سالن كنفرانس «لَب كوم» در رم برگزار شد. 
قربانعلي پورمرجان رايزن فرهنگي جمهوري اسلامي ايران در ايتاليا در اين مراسم كه با حضور كارشناس مطبوعاتي سفارت جمهوري اسلامي ايران ، شخصيت هاي فرهنگي و دانشگاهي و برخي از ايرانيان مقيم و شيعيان بومي برگزار شد، با اشاره به ويژگي هاي امام خميني(ره) به نقش ايشان در پيروزي انقلاب اسلامي اشاره كرد و گفت: انقلاب اسلامي ايران از آنجا كه بر اساس افكار بلند و انديشه متعالي حضرت امام(ره) تكوين يافته است همواره در عوامل پيدايش و طرح شعارهاي محوري و تعيين اهداف و آرمان هاي بلند و راهكارهاي وصول به آن با باورها و اعتقادات اين شخصيت ملكوتي پيوندي ناگسستني داشته است. 
وي با اشاره به انتخابات ۲۴ خرداد رياست جمهوري گفت: از مصاديق دموكراسي مي توان به انتخابات متعدد نظير انتخابات رياست جمهوري، نمايندگان مجلس شوراي اسلامي، اعضاي شوراي شهر و روستا و حتي انتخابات خبرگان رهبري اشاره كرد. 
«مهدي (جوزپه ) آيلّو» مسلمان شيعه ايتاليايي، فارغ التحصيل رشته فلسفه از دانشگاه شرق شناسي ناپل و مدير مؤسسه انتشاراتي عرفان به اختصار به بيان تاريخ و موقعيت جغرافيايي ايران پرداخت و گفت: انقلاب اسلامي ايران يكي از مهم ترين وقايع تاريخي ايران بشمار مي رود و پيروزي انقلاب اسلامي، نقطه عطفي در تحولات تاريخي مهمي است كه در دنياي معاصر رخ داده است. 
آيلّو همچنين افزود: ايران به لحاظ جايگاه و موقعيت ژئوپليتيكي و با داشتن فرهنگ غني و مختص به خود با تكيه بر تاريخ و تمدن چندين هزار ساله، توانسته است جايگاه خاصي به اسلام در زمان معاصر بدهد. او با مقايسه فرهنگ ايران با تمدن و فرهنگ يونان و روم باستان، تأثير گذاري اين فرهنگ بر فرهنگ ديگر ملل دنيا را انكارناپذير دانست. 
آيلّو در پايان اظهار داشت: انتخابات اخير و حضور ايرانيان در پاي صندوق هاي رأي كه همگي ما شاهد آن بوديم، اين را گواهي مي دهد كه ملت ايران كماكان علي رغم تمامي مشكلات، پشت رهبر خويش ايستاده است و تا آخرين قطره خون از منافع كشور خود دفاع مي كند. 
عليرضا جلالي نويسنده كتاب نيز با اشاره به انتخابات رياست جمهوري در ايران، حضور حماسي ايرانيان را در اين دوره از انتخابات ستود و گفت: ايرانيان هميشه در تمامي عرصه هاي سياسي و اجتماعي كشورشان حضور داشتند از انقلاب اسلامي به رهبري امام خميني (ره) گرفته تا جنگ تحميلي و تا به امروز بايد دليل شكست غرب در تمامي پروژه هاي ددمنشانه خود عليه ايران را حضور مردم در عرصه هاي مختلف دانست. 
جلالي با اشاره به جنگ تحميلي افزود: وقتي جنگ تحميلي آغاز شد ايرانيان اختلافات دروني خويش را كنار گذاشتند و بسيج شدند و حتي كساني كه در خارج از ايران زندگي مي كردند هم به ايران برگشتند و به جبهه هاي جنگ رفتند و براي آزاد كردن كشورشان از چنگ دشمن جنگيدند و از جان خود مايه گذاشتند. 
وي با اشاره به حضور مردم در شرايط دشوار گفت: انتخابات اخير نمونه اي ديگر از حضور مردمي ايرانيان در صحنه است. علي رغم مشكلات حاصله از تحريم هاي وضع شده عليه ايران، تمامي مردم براي تعيين سرنوشت خود پاي صندوق هاي رأي رفتند. نكته مهمي كه غربي ها بايد بدانند، اين كه ايران كشوري مستقل و متفاوت با ديگر كشورهاي اسلامي در منطقه است. اين كشور با سابقه تاريخي خود هميشه در سياست هاي منطقه اي و بين المللي تأثير گذار بوده و هست و اين حقيقتي است انكار ناپذير و تمامي تلاش هاي غرب براي نفي اين حقيقت كاري بيهوده مي باشد. 
جلالي در پايان با اشاره به مشكلات سوريه گفت: هدف غرب از ايجاد بحران در سوريه چيزي جز منزوي كردن و در نهايت شكست دادن ايران نيست. ايران هدف بعدي غربي ها پس از شكست است. آنها با قرار دادن روسيه در موقعيت انفعالي تلاش مي كنند تا به هدف خود دست يابند غافل از اين كه ايرانيان هرگز اجازه نمي دهند وچنين وضعي را برنمي تابند. 
اروپام ** ۲۱۷۱لینکستان کپی رایت/

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
بنر دوستام

درباره ما
موفقیت تو موفقیت ماست "کپی رایت" به "نتورکر" بدل شد چون امروز مردم این ناحیه به "نتورکر" احتیاج دارن
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    نحوه ی انتشار مطالب و دسترسی شما به اطلاعات سایتو چطور می بینید؟
    نظرتون راجع به قالب سایت چیه؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2720
  • کل نظرات : 619
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 186
  • آی پی امروز : 37
  • آی پی دیروز : 36
  • بازدید امروز : 864
  • باردید دیروز : 124
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,319
  • بازدید ماه : 3,029
  • بازدید سال : 46,973
  • بازدید کلی : 2,119,915
  • کدهای اختصاصی

    دریافت کد آمارگیر سایت

    کمپ خانوادگی کپی رایت

    می تونید با سیستم تبادل لینک خودکار به آسانی با ما تبادل لینک کنید

    و با ارسال کد بنر یا لوگوی خود به این سرویس عضو خانواده ی ما شوید(پر کردن تمام موارد جز تلفن اجباری می باشد)




    copy right

    وبلاگ-کد لوگو و بنر



    copy right


    وبلاگ-کد لوگو و بنر


    copy right


    وبلاگ-کد لوگو و بنر


    وبلاگ-کد لوگو و بنر




    worldmusic


    وبلاگ-کد لوگو و بنر



    وبلاگ-کد لوگو و بنر

    ÊÕæíÑ ÇÓÊÇÊíß

    ÊÕæíÑ ÇÓÊÇÊíß