loading...
فرامادرانه
copyright


http://s2.picofile.com/file/7852634515/signbot_1_.gif


این سایت مکانی مناسب برای دسترسی آسان به تمامی مطالبی می باشد که در فضای مجازی ایران قرار دارد.

همچنین وب مستر های محترم می توانند به وسیله ی تبادل لینک و همکاری با سایت copyright وب سایت های خود را شناخته تر کنند.

با آرزوی موفقیت برای تمامی شما عزیزان

می تونید با سیستم تبادل لینک خودکار به آسانی با ما تبادل لینک کنید

و با ارسال کد بنر یا لوگوی خود به این سرویس عضو خانواده ی ما شوید(پر کردن تمام موارد جز تلفن اجباری می باشد)

طراحی لوگو و بنر

baner

 

 

طراحی بنر , لوگو , هدر

 

ارزان تر از همه جا!

باور ندارید با سایر سایت ها مقایسه کنید.

 


برای سفارش و دیدن نمونه کارها


بر روی لوگو کلیک کنید



شماره تماس مدیریت:09378869903

پوریا بازدید : 221 دوشنبه 31 تیر 1392 نظرات (0)

 

 
من استقلالی ام و پرسپولیس را هم دوست دارم/ مسأله نکونام از دست من خارج است!
مدیرعامل استقلال گفت:امروز باید وضعیت نکونام روشن شود.
 

 

 

جام ورزشی، علی فتح الله زاده به سوالاتی درباره نکونام،کرار،جباری و رویانیان پاسخ داد که در ذیل می آید.

*سوالات درباره نکونام تکراری است.آیا اتفاق جدیدی در خصوص این بازیکن رخ داده؟

تا آنجایی که قضیه به من مربوط می شد حلش کردم.من شرایط را تا آنجا که دست من بودم آماده کردم او در استقلال بازی کند.اما مسایلی این میان وجود دارد.دلخوری هایی هست که باید رفع شود.منظورم شخص خاصی نیست.اما اگر این مسایل حل نشود و بازیکن در تیم بازی کند هم خودش ضربه می خورد وهم استقلال عزیز.

*می شود روشن تر منظورتان را بیان کنید؟

عذر می خواهم از هواداران.معذورم چرا که بیان شفاف مسایل سبب می شود که مشکلات دیگری به وجود آید.

*آیا نکونام با رحمتی و قلعه نوعی مشکل دارد؟

شما صریح سوال می کنید اما من در جایگاه مدیرعامل نمی توانم این گونه صریح جواب بدهم.شما حتما مسایلی را می دانید اما من نمی توانم اسم ببرم.من امروز هم منتظر می مانم.ما مجبور هستیم یک سری مسایل را باز نکنیم و به اصطلاح توجیه کنیم.

*منتظر چه چیزی؟

منتظر می مانم تا برخی سوءتفاهمات رفع شود.این سوءتفاهمات باید رفع شود و گرنه تیم و بازیکن ضربه می بینند.آقای قلعه نوعی راست می گوید.او آرامش می خواهد.نمی تواند ببیند این ور و آن ور بازیکنش حرف می زند.تمرکزش به هم می خورد.به خصوص حالا که ما جزو 8 تیم برتر آسیا هستیم و شرایط بسیار خاص است.تیم آرامش بیشتری می خواهد.

*خود آقای قلعه نوعی مصاحبه ای کرده و گفته که نکونام از حالا با ماست...

بله.البته همان شبی که نکونام نزد من آمده بود کار تمام بود اما نباید در تیم اختلافی باشد.

*و فرصت 48 ساعته ای که نکونام به باشگاه داده تا مسأله حل شود؟

فرصتی نیست.مسال روشن است.من تا جای که به خودم مربوط می شد مشکلات را حل کردم.بین من و نکونام مشکلی نیست و از دست من خارج است.یک سری مسایل انضباطی هست که باید حل شود.امیدوارم امروز تکلیف او روشن شود چون طول کشیدن این ماجرا بیش از این درست نیست.

*شما کرار را جذب کردید آن هم وقتی که جباری رفته بود؟

این گونه نیست و این دو ربطی به هم ندارند.آقای قلعه نوعی به من گفت که اگر کرار را هم داشته باشیم خوب است.من هم همان لحظه که آقای قلعه نوعی پیشم بود زنگ زدم به دوستانم در نجف و آنان گفتند که کرار بازیکن آزاد است.در لحظه این اتفاق افتاد و این گونه نبود که مثلا از یک ماه پیش او را می خواستیم.جباری حالا در سپاهان بازی می کند و احترامش واجب.مثل خسرو حیدری که رفت سپاهان و برگشت.من از توهینی که به من می شود گذشت می کنم اما او به باشگاه اتهام زد و به همین خاطر پیگیر مسایل هستم.دعوایی هم نداریم.امیدوارم در سپاهان موفق باشد.

*او می گوید که تماشاچیان شنبه شب با حمایت باشگاه علیه وی شعار داده اند.

کم لطفی می کند.مگر ورزشگاه در اختیار ماست؟تازه ما به لیدرهای خود تأکید کرده ایم که به هیچ بازیکنی که از استقلال جدا شده از جمله جباری توهین نشود.تازه آن بازی بازی تیم ملی بود.ما چه قدرتی داشتم؟باشگاه هیچ وقت نمی آید علیه یک بازیکن برنامه بچیند که مثلا به او توهین کنند.جباری را سالها همین هواداران تشویق کرده اند.ما توهین به او را تقبیح می کنیم.

*شما و آقای رویانیان طی روزهای اخیر بارها علیه هم مصاحبه کرده اید.نمی خواهید این مسایل را حل کنید؟

من اتفاقا گله دارم.دوستان خودشان شروع می کنند.آقای رویانیان هر چه دلش می خواهد به من می گوید.4 بار پشت سر هم مصاحبه می کند  و من مجبور می شوم یک بار جوابش را بدهم.آن وقت مطبوعاتی ها می نویسند که تمامش کنید.خب همان بار اول که ایشان علیه من مصاحبه می کند چرا نمی نویسند تمامش کن؟چرا وقتی 4 بار علیه من مصاحبه می کند و من یک بار جوابش را می دهم این گونه درخواست دارند؟من دوست ندارم فضا این گونه باشد.آقای رویانیان مدیر خوبی است اما کمی زود عصبی می شود.چرا من با غمخوار و کاشانی و عابدینی از این گونه مسایل نداشتم؟من استقلالی ام و پرسپولیس را هم دوست دارم.آقای رویانیان را هم دوست دارم.ما باید رفیق باشیم و رقیب.من هم سعی می کنم از این پس بیشتر مراقب باشم.

116

اوج

لینکستان کپ رایت

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
بنر دوستام

درباره ما
موفقیت تو موفقیت ماست "کپی رایت" به "نتورکر" بدل شد چون امروز مردم این ناحیه به "نتورکر" احتیاج دارن
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    نحوه ی انتشار مطالب و دسترسی شما به اطلاعات سایتو چطور می بینید؟
    نظرتون راجع به قالب سایت چیه؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2720
  • کل نظرات : 619
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 186
  • آی پی امروز : 42
  • آی پی دیروز : 36
  • بازدید امروز : 1,409
  • باردید دیروز : 124
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,864
  • بازدید ماه : 3,574
  • بازدید سال : 47,518
  • بازدید کلی : 2,120,460
  • کدهای اختصاصی

    دریافت کد آمارگیر سایت

    کمپ خانوادگی کپی رایت

    می تونید با سیستم تبادل لینک خودکار به آسانی با ما تبادل لینک کنید

    و با ارسال کد بنر یا لوگوی خود به این سرویس عضو خانواده ی ما شوید(پر کردن تمام موارد جز تلفن اجباری می باشد)




    copy right

    وبلاگ-کد لوگو و بنر



    copy right


    وبلاگ-کد لوگو و بنر


    copy right


    وبلاگ-کد لوگو و بنر


    وبلاگ-کد لوگو و بنر




    worldmusic


    وبلاگ-کد لوگو و بنر



    وبلاگ-کد لوگو و بنر

    ÊÕæíÑ ÇÓÊÇÊíß

    ÊÕæíÑ ÇÓÊÇÊíß