loading...
فرامادرانه
copyright


http://s2.picofile.com/file/7852634515/signbot_1_.gif


این سایت مکانی مناسب برای دسترسی آسان به تمامی مطالبی می باشد که در فضای مجازی ایران قرار دارد.

همچنین وب مستر های محترم می توانند به وسیله ی تبادل لینک و همکاری با سایت copyright وب سایت های خود را شناخته تر کنند.

با آرزوی موفقیت برای تمامی شما عزیزان

می تونید با سیستم تبادل لینک خودکار به آسانی با ما تبادل لینک کنید

و با ارسال کد بنر یا لوگوی خود به این سرویس عضو خانواده ی ما شوید(پر کردن تمام موارد جز تلفن اجباری می باشد)

طراحی لوگو و بنر

baner

 

 

طراحی بنر , لوگو , هدر

 

ارزان تر از همه جا!

باور ندارید با سایر سایت ها مقایسه کنید.

 


برای سفارش و دیدن نمونه کارها


بر روی لوگو کلیک کنید



شماره تماس مدیریت:09378869903

پوریا بازدید : 317 چهارشنبه 02 مرداد 1392 نظرات (0)

 

 
بازيكن فصل گذشته پرسپوليس گفت: «مقصر خودم بودم كه به پرسپوليس رفتم. همان زمان كه فهميدم دنيزلي نمي‌آيد نبايد به اين تيم مي‌رفتم.»
 

 

 

جام ورزشي؛ پس از اينكه به خاطر مصدوميت يك فصل فوتبالي‌اش را از دست داد به پرسپوليس بازگشت تا شايد بتواند دوباره روزهاي خوب خود در اين تيم را تكرار كند اما شرايط آن طور كه مهرزاد معدنچي پيش‌بيني كرده بود پيش نرفت تا اين بازيكن يك فصل بد و دور از انتظار را در تيم سرخپوش پشت سر بگذارد. اين بازيكن عنوان مي‌كند فصل گذشته بيشتر از اينكه از لحاظ بدني افت كند، به لحاظ روحي تخريب شده است و يحيي گل‌محمدي را هم مسبب آن مي‌داند. صحبت‌هاي معدنچي از حضورتان مي‌گذرد.


* با توجه به فصل بد و دور از انتظاري كه در پرسپوليس سپري كردي آيا توانسته‌اي به لحاظ روحي و بدني به شرايط مطلوبي برسي؟
- بيشتر از اينكه به لحاظ بدني ناآماده باشم، شرايط روحي‌ام بد بود كه با كمك آقاي پيرواني و روحيه دادن‌هاي ايشان توانسته‌ام به وضعيت خوبي دست پيدا كنم. رفتاري كه آقاي گل‌محمدي فصل گذشته با من داشت حسابي داغونم كرده بود.


* مگر چه رفتاري با تو داشت؟
- نه من، بلكه با ساير باتجربه‌هاي تيم مثل مهدوي‌كيا و كاظميان هم آن رفتارها را داشت. تمرين كه شروع مي‌شد به من مي‌گفت بروم پشت دروازه و تمرين كنم. انگار نه انگار كه زمان مانوئل يكي از بازيكنان فيكس بودم. توقع نداشتم بازي‌ام بدهد چون به هر حال مربيگري سليقه‌اي است اما نبايد آنطور شخصيتم را خرد مي‌كرد. ايشان فقط دنبال اين بودند كه شخصيتم را زير سوال ببرند. زورش به علي كريمي نمي‌رسيد وگرنه با او هم آنطور رفتار مي‌كرد و بازي‌اش نمي‌داد. اين مربي يادش رفته بود كه در جام‌جهاني 2006 و در تيم‌ملي كنار هم بازي مي‌كرديم. دنبال مقصر نيستم اما گل‌محمدي با شخصيتم بازي كرد. مقصر خودم بودم كه به پرسپوليس رفتم. همان زمان كه فهميدم دنيزلي نمي‌آيد نبايد به اين تيم مي‌رفتم.


* با توجه به فصل بدي كه در پرسپوليس گذراندي، قطعا توقع نداشتي علي دايي تو را حفظ كند؟
- اصلا انتظار نداشتم كه آقاي دايي مرا در ليست خود قرار بدهد. باور كنيد پس از بازي فينال جام‌حذفي بود كه به آقاي شيريني گفتم مي‌خواهم قراردادم را فسخ كنم اما ايشان مانع شدند. فصل هم كه تمام شد و آقاي دايي آمدند، مي‌دانستم مرا نمي‌خواهند و به همين دليل هم خودم تصميم به فسخ قراردادم گرفتم. خودم به صورت تلفني و طي صحبتي كه با آقاي رويانيان داشتم، تصميم به فسخ قراردادم گرفتم و ايشان قول دادند كه در ازاي فسخ قراردادم خيلي زود مطالباتم را پرداخت مي‌كنند اما تاكنون اين مبلغ به حسابم واريز نشده است ولي از آن‌جايي كه آقاي رويانيان را يك مدير خوش‌قول مي‌دانم، مطمئن هستم خيلي زود مطالباتم را پرداخت مي‌كنند.


* در حال حاضر وضعيتت چطور است؟
- فصل گذشته مرتكب يك اشتباه بزرگ شدم و به پرسپوليس رفتم تا يك‌سال فوتبالي‌ام را از دست بدهم. خودم مقصر بودم و حالا كه به فجر آمده‌ام بايد تلاش كنم تا دوباره به روزهاي خوبم بازگردم.


* يعني اميدوار هستي كه بتواني يك مهره خوب و تاثيرگذار براي فجر باشي؟
- انگيزه‌ام براي بازگشت به روزهاي خوبم درست مثل همان روزي است كه براي اولين‌بار به فجر پيوسته بودم. درست مثل همان روزها كه يك بازيكن جوان و كم‌سن و سال بودم، انگيزه دارم. شاغلام هم درست مثل يك روانشناس روحيه و انگيزه از دست رفته‌ام را به من بازگرداندند و واقعا خودم را مديون ايشان مي‌دانم. هرچقدر كه گل‌محمدي شخصيتم را تخريب كرد، شاغلام به من شخصيت دادند.


* در حضور تيم‌هايي كه براي حضور پرقدرت در فصل جديد هزينه‌هاي ميلياردي صرف كرده‌اند، آيا فجرسپاسي مي‌تواند حرفي براي گفتن داشته باشد؟
- درست است كه برخي تيم‌ها هزينه‌هاي ميلياردي كرده‌اند اما در عوض تيم ما هم جوان و باانگيزه است و اين يك پوئن بزرگ و مثبت به حساب مي‌آيد. به واسطه همين جواني و باانگيزه بودن‌مان مي‌توانيم حرف‌هاي زيادي براي گفتن داشته باشيم.
روزنامه گل
109

لینکستان کپی رایت/شهر خبر

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
بنر دوستام

درباره ما
موفقیت تو موفقیت ماست "کپی رایت" به "نتورکر" بدل شد چون امروز مردم این ناحیه به "نتورکر" احتیاج دارن
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    نحوه ی انتشار مطالب و دسترسی شما به اطلاعات سایتو چطور می بینید؟
    نظرتون راجع به قالب سایت چیه؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2720
  • کل نظرات : 619
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 186
  • آی پی امروز : 35
  • آی پی دیروز : 36
  • بازدید امروز : 709
  • باردید دیروز : 124
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,164
  • بازدید ماه : 2,874
  • بازدید سال : 46,818
  • بازدید کلی : 2,119,760
  • کدهای اختصاصی

    دریافت کد آمارگیر سایت

    کمپ خانوادگی کپی رایت

    می تونید با سیستم تبادل لینک خودکار به آسانی با ما تبادل لینک کنید

    و با ارسال کد بنر یا لوگوی خود به این سرویس عضو خانواده ی ما شوید(پر کردن تمام موارد جز تلفن اجباری می باشد)




    copy right

    وبلاگ-کد لوگو و بنر



    copy right


    وبلاگ-کد لوگو و بنر


    copy right


    وبلاگ-کد لوگو و بنر


    وبلاگ-کد لوگو و بنر




    worldmusic


    وبلاگ-کد لوگو و بنر



    وبلاگ-کد لوگو و بنر

    ÊÕæíÑ ÇÓÊÇÊíß

    ÊÕæíÑ ÇÓÊÇÊíß