ده نمکیسلام بر مسعود ده نمکی از جنگ و پشت جبهه تا نشریات و مستندسازی و فیلم و سریال

جنگ، پشت جبهه، مطبوعات، وبلاگ نویسی
مسعود ده نمکی
را همه می شناسند. جوانی هایش برای کشورش، برای اعتقادش جنگید و امروزه هم از عقایدش کوتاه نیامده است. مسعود دهنمکی رو اولین بار در نشریات انقلابی اش در عصر دوم خرداد شناختم. «جبهه» رو بیشتر از بقیه دوست دارم.
نشریه صبح دوکوهههم هنوز چاپ می شود. مسعود ده نمکی وبلاگ نویسی هم می کند و این نشان می دهد چقدر به روز است. یادم است در کتاب «از معراج برگشتگان» خاطرات حمید داوودآبادی (همرزم مسعود در جبهه و رفیق او در پشت جبهه) خوانده بودم در همان دوران جنگ، رفیقشان را با سرم از بیمارستان بر می دارند و می برند شیک ترین و گران ترین رستوران تهران غذا بخورند! رستورانی که معمولا مرفهین و بی حجابها به آنها می روند!

کارنامه موفق مستند، فیلم و سریال
شاید
مستند فقر و فحشا بود که چهره ای جدید و موفق از مسعود ده نمکی نشان داد. ورود موفق مسعود ده نمکی به رسانه های تصویری با مستندی که از هنوز صدا و سیما آن را ممنوعه می پندارد و بی شک پرفروش ترین مستند تاریخ ایران است، این شجاعت را به او داد تا باز هم بسازد از مستند کدام استقلال کدام پیروزی بگیرید تا سه گانه اخراجی ها 1، 2 و 3. که این اخراجی های 1 و اخراجی های 2 هم پرفروش ترین فیلم های تاریخ سینما شدند. (اینجا را بخوانید.)
مسعود ده نمکی، شاید دانش کافی در فیلم و سریال (سریال دارا و ندار) نداشته باشد اما اعتماد به نفس دارد و مخاطب هم راضی است و محتوای تولیداتش هم مزخرف نیست.

وبلاگ ده نمکی این روزها مشغول ثبت نام از وبلاگ نویسان است برای ثبت نام اکران اختصاصی اخراجی ها 3 برای وبلاگ نویسان در اسفند 1389. اینجا را بخوانید:

شما در این وبلاگ مسعود ده نمکی چه خواهید دید؟
خاطرات مسعود ده نمکی
یادداشتهای مسعود ده نمکی (مسائل روز)
عکس، خبر و اطلاعات درباره کارهای جدید (فیلم و سریال و ...) مسعود ده نمکی
بازتاب های مرتبط درباره مسعود ده نمکی

آدرسها برای ارتباط

صفحه اصلی وبلاگ شخصی مسعود دهنمکی:
آدرس ایمیل مسعود ده نمکی مندرج در وبلاگ: masoud.dehnamaki@yahoo.com
چند راه مفید ارتباط با مسعود ده نمکی:
پستی: تهران صندوق پستی 3699- 16765
پیام گیر صوتی: 66413922
تلفن همراه: سامانه دریافت پیامک: 09194100021
آدرس فید آر اس اس (rss) برای اشتراک راحت آخرین مطالب وبلاگ شخصی مسعود ده نمکی (همین الان مشترک شوید):


راستی به احتمال زیاد فیلم اخراجی ها 3 در نوروز امسال بر پرده سینماها خواهد درخشید. دیدن این فیلم طنز را از روی پرده از دست ندهید. استقبال از چنین فیلمی، مشتی بر دهان روشنفکران غربزده ای خواهد بود که مردم را نمی فهمند!
منبع:جبه سایبری انقلاب اسلامی