loading...
فرامادرانه
copyright


http://s2.picofile.com/file/7852634515/signbot_1_.gif


این سایت مکانی مناسب برای دسترسی آسان به تمامی مطالبی می باشد که در فضای مجازی ایران قرار دارد.

همچنین وب مستر های محترم می توانند به وسیله ی تبادل لینک و همکاری با سایت copyright وب سایت های خود را شناخته تر کنند.

با آرزوی موفقیت برای تمامی شما عزیزان

می تونید با سیستم تبادل لینک خودکار به آسانی با ما تبادل لینک کنید

و با ارسال کد بنر یا لوگوی خود به این سرویس عضو خانواده ی ما شوید(پر کردن تمام موارد جز تلفن اجباری می باشد)

طراحی لوگو و بنر

baner

 

 

طراحی بنر , لوگو , هدر

 

ارزان تر از همه جا!

باور ندارید با سایر سایت ها مقایسه کنید.

 


برای سفارش و دیدن نمونه کارها


بر روی لوگو کلیک کنید



شماره تماس مدیریت:09378869903

پوریا بازدید : 243 یکشنبه 13 مرداد 1392 نظرات (0)

ی بار عطر زیادی زده بودم، رفتم پیش مادربزرگم. تق خوابوند تو گوشم! 
گفتم چرا میزنی؟ گفت سیگار کشیدی بی غیرت!!!!
من /° دستام بالا .خخخخخخ
غیرت )))
اردلان تمجید <@> (چشمه خشمگینشه)
به سلامتی مادربزرگا

به مخاطب خاصم اس دادم عزیزم چیکار میکنی؟
جواب داده: دارم شبکه سلامت نگاه میکنم. آخه کنترل تلویزیون ازم دوره حوصله ندارم بیارم.
من :‏|‏
بعد چند ثانیه دوباره من ;(
از دوستان خواهش میکنم برای شادی روحم دست به دعا بشید چون چند وقت دیگه به علت سوء تغذیه شدید تلف میشم.
همسر آینده است که من دارم؟؟!!

عاقا من و اخوی گرامیم ی روز طبق معمول داشتیم دعوا میکردیم یهو مامانم جوش اورد کنترل تلویزیون برداشت ک مثلا زنگ بزنه بابام!!!
تازه دکمه هارو زده گذاشته بقل گوشش دیده بوق نمیخوره میگه دوباره چه بلایی سر این اوردین؟!

بله همچین خانواده ای هستیم ما!

روز رفتم خونه آبجیم موندم زنگ زدم به بابام میگم:
هرجوری هست زودی برمیگردمالهی پدر دور سرت بگردم!
ن گذاشته ن برداشته میگه:
بیاااااااااا دوری کنیم از هممممم!
خداییش پدر وابسته س دارم من؟

پسرخاله ام کلاس اول که بود یه چن بار معلمشون از خواب بیدارش کرد، شاکی شد گذاشت رفت بیرون کلاس!.. معلمه ازش پرسید گفت کجا میری!.. گفت میرم یه آبی به صورتم بزنم، تو درستو بده ..
حالا امسال رفته کلاس دوّم..
منتظرم ببینم پیشرفتش در چه حد بوده امسال

الان ساعت نه و بیست و نه دقيقه شب 4 مردادبالاخره تونستم بعد از يک جنک طولاني با6 گودزيلا(خداييش يک در برابر6 ناجوانمردانست اونم6 تا گودزيلا)تونستم کامبيوترم رو از اشغال اونا در بيارم!!!

سر صبح با صدای قاروقووور شکمم پاشدم 
رفتم به مامانم میگم:چرا منو سحری بیدار نکردی؟؟؟!!!!
میگه:باباتو داداشت خیلی گوشنشون بود سحری توروهم خوردن!!!!گفتم تو بی سحری روزه بگیری بیشتر ثواب کنی:((((
یعنی میشه احسان علیخانی زنگ بزنه بهم بگه: 
مامان بابای اصلیتو پیدا کردیم 
فردا شب دعوتی ماه عسل:))))) 
منم از این آنپاس شدید در بیام انقد واسه خدا اِنقورت نیام:) 

با خشم به گودزیلامون )برادر زادم( میگم بپر برو واسم آب بیار بگو خب!!!
صاف صاف تو چشم نیگا میکنه میگه فکر نکن با این قیف و قمپز میتونی منو بزاری تو آمپاس خودت برو از یخچال بکن بخور
این دیگه گودزیلا نیست که اژدهای دوسره!!!!

عاقا من از وقتی این سریال دودکش رو دیدم ششم کلیم قلبم صفرام کبدم رفتن نو امپاس که چرا اسمش هست دودکش :/

پسره تو اعلامیه پدرش نوشته :
از وقتی رفتی گرمی از این خونه رفته...!
یعنی خیلی ریز به موضوع خاموش کردن کولر اشاره کرده

آقا یه بار سوار هواپیما بودیم نصف راهی برامون غذا آوردن من رفته بودم دستشویی اومدم دیدم بغل دستیم غذامو خورده گفتمش پس نهارم کو گفت شرمنده فکر کردم پیاده شدی خوردمش

لینکستان کپی رایت/ققنوس69

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
بنر دوستام

درباره ما
موفقیت تو موفقیت ماست "کپی رایت" به "نتورکر" بدل شد چون امروز مردم این ناحیه به "نتورکر" احتیاج دارن
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    نحوه ی انتشار مطالب و دسترسی شما به اطلاعات سایتو چطور می بینید؟
    نظرتون راجع به قالب سایت چیه؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2720
  • کل نظرات : 619
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 186
  • آی پی امروز : 39
  • آی پی دیروز : 36
  • بازدید امروز : 1,237
  • باردید دیروز : 124
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,692
  • بازدید ماه : 3,402
  • بازدید سال : 47,346
  • بازدید کلی : 2,120,288
  • کدهای اختصاصی

    دریافت کد آمارگیر سایت

    کمپ خانوادگی کپی رایت

    می تونید با سیستم تبادل لینک خودکار به آسانی با ما تبادل لینک کنید

    و با ارسال کد بنر یا لوگوی خود به این سرویس عضو خانواده ی ما شوید(پر کردن تمام موارد جز تلفن اجباری می باشد)




    copy right

    وبلاگ-کد لوگو و بنر



    copy right


    وبلاگ-کد لوگو و بنر


    copy right


    وبلاگ-کد لوگو و بنر


    وبلاگ-کد لوگو و بنر




    worldmusic


    وبلاگ-کد لوگو و بنر



    وبلاگ-کد لوگو و بنر

    ÊÕæíÑ ÇÓÊÇÊíß

    ÊÕæíÑ ÇÓÊÇÊíß