loading...
فرامادرانه
copyright


http://s2.picofile.com/file/7852634515/signbot_1_.gif


این سایت مکانی مناسب برای دسترسی آسان به تمامی مطالبی می باشد که در فضای مجازی ایران قرار دارد.

همچنین وب مستر های محترم می توانند به وسیله ی تبادل لینک و همکاری با سایت copyright وب سایت های خود را شناخته تر کنند.

با آرزوی موفقیت برای تمامی شما عزیزان

می تونید با سیستم تبادل لینک خودکار به آسانی با ما تبادل لینک کنید

و با ارسال کد بنر یا لوگوی خود به این سرویس عضو خانواده ی ما شوید(پر کردن تمام موارد جز تلفن اجباری می باشد)

طراحی لوگو و بنر

baner

 

 

طراحی بنر , لوگو , هدر

 

ارزان تر از همه جا!

باور ندارید با سایر سایت ها مقایسه کنید.

 


برای سفارش و دیدن نمونه کارها


بر روی لوگو کلیک کنید



شماره تماس مدیریت:09378869903

پوریا بازدید : 261 پنجشنبه 30 خرداد 1392 نظرات (0)
چهره‌های معروف انتخابات شورا چقدر رای آوردند؟

44 رای برای نفر آخر تهران

اگر در انتخابات شورای شهر نامزد می‌شدید چقدر رای می‌آوردید؟ خیلی‌ها در برابر این سوال خودشان را می‌بازند و کلا از خیر تلاش برای ورود به شورای شهر می‌گذرند. اما این کاری نبود که «روح ﷲ ﺣﺴﯿﻨﯽ ﺗﻮﺳﻞ» انجام داد. او با کسب 44 رای در انتخابات شوراها آخرین نفر در تهران شد. اختلاف رای او با مهدی چمران که بیشترین رای را در انتخابات آورد نزدیک 560 هزار و 570 نفر است.

 
خبرگزاری میراث فرهنگی ـ گروه شهری ـ مهدی چمران که 10 سال است ریاست شورای شهر تهران را عهده‌دار است از دور قبل نزدیک به 40 هزار رای کمتر به دست آورد تا همچنان به عنوان رای اول تهران وارد شورای شهر شود.
 
...
هیچ‌کس توقع نداشت علیرضا دبیر با 400 هزار رای، نفر دوم انتخابات شورای شهر پایتخت باشد اما اینطور شد. احمد مسجدجامعی سرلیست اصلاح‌طلبان در شورای شهر هم با 281 هزار و 548 رای در مقام سوم این انتخابات قرار گرفت. اختلاف آخرین نفری که وارد شورا شد با رتبه اول این فهرست بیش از 400 هزار رای است.
 
بین کسانی که در انتخابات شرکت کرده‌اند شاید هیچ‌کس به اندازه« ﻣﺴﻌﻮد ﺳﻠﻄﺎﻧﯽ ﻓﺮ» ناراحت نباشد. او که نفر سی و دوم انتخابات شورای چهارم شهر تهران است فقط 322 رای لازم داشت تا از« ﻣﺤﻤﺪﻣﻬﺪی ﻣﻔﺘﺢ» نفر سی و یکم جلو بزند و وارد شورای شهر شود. البته او عضو علی‌البدل شورا خواهد بود و با اینکه خبر می‌رسد مفتح انصراف خواهد داد شاید پایش خیلی زود به صحن شورای شهر باز شود.
 
از 15 عضو شورای سوم شهر تهران فقط 8 تن به شورای چهارم راه پیدا کردند. احمد مسجدجامعی، مهدی چمران، مرتضی طلایی، علیرضا دبیر، معصومه آباد، هادی ساعی، عباس شیبانی و حبیب کاشانی اعضای شورای سوم شهر تهران‌اند که در شورای چهار هم حضور خواهند داشت. در این بین رسول خادم، حمزه شکیب و محمدعلی نجفی در انتخابات شرکت نکردند و معصومه ابتکار هم اجازه ورود به انتخابات را از هیات‌ نظارت تهران دریافت نکرد.
 
چهار عضو دیگری که از شورای سوم به دور بعدی راه پیدا نکردند سرنوشت غریبی پیدا کردند. حسن بیادی از جمله آنها است که پشت درهای شورا ماند. نایب رئیس شورای شهر دوم و سوم تهران، دبیرکل جمعیت آبادگران جوان، از اعضای تاثیرگذار در انتخاب محمود احمدی‌نژاد به عنوان شهردار و بعدها به مقام ریاست دولت و عضو تاثیرگذار شورا با 84289  در مقام پنجاه و نهم ایستاد. بیادی که انتقادهای تند و بی‌پرده‌اش از شهرداری و گاهی دولت چهره جنجالیی از او ساخته بود امید بسیار به همراهی دوباره چمران و حبیب کاشانی در شورای چهارم داشت که امیدهایش ناامید شد.
 
خسرو دانشجو هم سرنوشتی بهتر از بیادی پیدا نکرد. سخنگوی شورای سوم شهر تهران جایگاهی بهتر از چهل و دوم در فهرست آرای انتخابات شورا به دست نیاورد. دانشجو البته همچنان با فاصله بسیار زیادی با نفر اول بین اعضای علی‌البدل قرار گرفته است و شاید دیگر امیدی به بازگشت دوباره به شورای شهر نداشته باشد. پروین احمدی‌نژاد هم از جمله ناکامان انتخابات شورای شهر چهارم بود. او هم در رتبه نود و هفتم قرار گرفت تا دستش از صندلی‌های شورا کوتاه بماند. در واقع هیچ‌کدام از نامزدهای لیست دولت نتوانست وارد شورای شهر شود. در این لیست همچنین عبدالرضا شیخ الاسلامی،‌ هشتاد و یکم شد تا دولتی‌ها بدترین سال این هشت سال را تجربه کنند.
 
حامیان قالیباف توانستند در شورای چهارم شهر تهران فراکسیون کوچکی تشکیل دهند. چند نفر از معاونان سابق شهردار تهران هم برای شرکت در این انتخابات نامزد شده بودند که هیچ‌کدام نتوانستند وارد شورای شهر شوند. ﺣﺴﯿﻦ ﮐﻠﺨﻮراﻧﯽ معاون سابق خدمات شهری، صد و چهارم شد. ﻣﻨﺎف ﻫﺎﺷﻤﯽ معاون برنامه‌ریزی و توسعه شهری ،‌شصت و یکم و ﻫﯿﺮﺑﺪ ﻣﻌﺼﻮﻣﯽ معاون سابق معماری و شهرسازی قالیباف هم صد و پانزدهم شدند. ﻣﺤﻤﺪﻫﺎدی ﻣﺆذن ﺟﺎﻣﯽ، مدیرکل دفتر قالیباف هم صد و هشتاد و سوم شد و امیدهای شهردار تهران برای تصدی صندلی‌های بیشتر از شورا را بر باد داد.
 
در بین افراد شرکت‌کننده سیاسیون و چهره‌های شناخته شده‌ای هم بودند که شورای شهر به هیچ‌کدام‌اشان روی خوش نشان نداد. محمد اﺑﺮاﻫﯿﻢ اﺻﻐﺮزاده عضو شورای اول شهر تهران در‌ صد و سی و هفتم جاخوش کرد.  اصغرزاده اغلب یکی از طرف‌های کشمکش‌ها در شورای اول شهر تهران بود. درگیری‌های درون این شورا در نهایت منجر به انحلال‌اش شد اما اصغرزاده که به صراحت‌ لهجه و بی‌پروایی در ارائه نظراتش مشهور است نتوانست بار دیگر شورا را تجربه کند.
 
تعداد زنان شورای شهر در این دوره با وجود افزایش 2 برابری اعضای‌اش هیچ تغییری نکرد. از شورای دوم تا امروز تعداد زنان شورا سه نفر بوده است. از میان زنان شورای دوم یکی از آنها قصد داشت به شورای چهارم وارد شود که در نهایت هشتاد و هفتم شد. ﻣﻬﻨﻮش ﻣﻌﺘﻤﺪی آذر عضو شورای دوم شهر تهران بود که از حامیان محمود احمدی‌نژاد محسوب می‌شد. در میان زنان نامزد انتخابات شوراها نام تنها زن شهردار بعد از انقلاب هم دیده می‌شد. زﻫﺮا ﺻﺪراﻋﻈﻢ ﻧﻮری شهردار اسبق منطق هفت در نهایت سی و هفتم شد و جزء اعضای علی‌البدل قرار گرفت.
 
 هزار و 732 نفر در این دوره انتخابات شورای تهران شرکت کردند و 2میلیون و786 هزار و357 نفر رای دادند و در نهایت فهرست 31 نفره‌ای تشکیل شد که تهران را برای چهار سال آینده مدیریت خواهند کرد. تشکیل دولت یازدهم که به اصلاح‌طلبان نزدیک است  می‌تواند بر روی ترکیب این شورا تاثیرگذار باشد و شاید برخی اعضای شورا راهی دولت شوند. باید به انتظار شهریور ماه نشست تا زمان تشکیل شورای چهارم ترکیب اصلی این شورا مشخص شود.
منبع:لینکستان کپی رایت/خبرگزاری میراث فارس
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
بنر دوستام

درباره ما
موفقیت تو موفقیت ماست "کپی رایت" به "نتورکر" بدل شد چون امروز مردم این ناحیه به "نتورکر" احتیاج دارن
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    نحوه ی انتشار مطالب و دسترسی شما به اطلاعات سایتو چطور می بینید؟
    نظرتون راجع به قالب سایت چیه؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2720
  • کل نظرات : 619
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 186
  • آی پی امروز : 50
  • آی پی دیروز : 36
  • بازدید امروز : 2,564
  • باردید دیروز : 124
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,019
  • بازدید ماه : 4,729
  • بازدید سال : 48,673
  • بازدید کلی : 2,121,615
  • کدهای اختصاصی

    دریافت کد آمارگیر سایت

    کمپ خانوادگی کپی رایت

    می تونید با سیستم تبادل لینک خودکار به آسانی با ما تبادل لینک کنید

    و با ارسال کد بنر یا لوگوی خود به این سرویس عضو خانواده ی ما شوید(پر کردن تمام موارد جز تلفن اجباری می باشد)




    copy right

    وبلاگ-کد لوگو و بنر



    copy right


    وبلاگ-کد لوگو و بنر


    copy right


    وبلاگ-کد لوگو و بنر


    وبلاگ-کد لوگو و بنر




    worldmusic


    وبلاگ-کد لوگو و بنر



    وبلاگ-کد لوگو و بنر

    ÊÕæíÑ ÇÓÊÇÊíß

    ÊÕæíÑ ÇÓÊÇÊíß