loading...
فرامادرانه
copyright


http://s2.picofile.com/file/7852634515/signbot_1_.gif


این سایت مکانی مناسب برای دسترسی آسان به تمامی مطالبی می باشد که در فضای مجازی ایران قرار دارد.

همچنین وب مستر های محترم می توانند به وسیله ی تبادل لینک و همکاری با سایت copyright وب سایت های خود را شناخته تر کنند.

با آرزوی موفقیت برای تمامی شما عزیزان

می تونید با سیستم تبادل لینک خودکار به آسانی با ما تبادل لینک کنید

و با ارسال کد بنر یا لوگوی خود به این سرویس عضو خانواده ی ما شوید(پر کردن تمام موارد جز تلفن اجباری می باشد)

طراحی لوگو و بنر

baner

 

 

طراحی بنر , لوگو , هدر

 

ارزان تر از همه جا!

باور ندارید با سایر سایت ها مقایسه کنید.

 


برای سفارش و دیدن نمونه کارها


بر روی لوگو کلیک کنید



شماره تماس مدیریت:09378869903

پوریا بازدید : 313 شنبه 05 مرداد 1392 نظرات (0)

لئوناردو داوینچی نقاش ایتالیایی بدون شک مرموزترین نقاش تاریخ است.نقاشی های او و همچنین دست نوشتهایش پر از هشدار به آیندگان است که خواستار جدی گرفته شدن آن ها بوده است.من سعی کردم تو این اپ تطابق طوفان ها تندباد ها و سیلهای امروز را با نقاشی های داوینچی نشون بدم.این آپ حاصل ترجمه سخنان محققان امریکایی و ایتالیایی هست که در این مورد تحقیق کردن پس خواهشا تا حد امکان کپی نکنید و در صورت کپی با ذکر منبع باشه

 

((قایق ها و تخته هایی که مردان و زنان و کودکان بر رویشان جمع شدند ترس زده از خشم بادهایی که اب را دورادور اجساد غرق شدگان می چرخاند))داوینچی سال 1482

کسانی که اثار او را دنبال می کنند معتقدند نقاشی های او پر از رموز اسرار امیز است.زندگی لئوناردو همزمان با بی ثبات ترین و عجیبترین دوره تاریخ در اروپاست به همین علت او سخنانش را در نقاشی هایش گنجانده است.

در سال 1466 طغیان رود ارام ارنوز فلورانس که داوینچی شاهد ان بود ممکن است لمس چنین تجربه ای در جوانی ذهنش را درگیر اب های خروشان کرد.

داوینچی اثر خود او

انجیل یوحنا:به مدت 40 روز و 40 شب باران بر زمین خواهم فرو فرستاد و هر موجودزنده ای را که خلق کرده ام به همام ترتیب محو خواهم کرد.مشابه این سخن انجیل عهد عتیق در فرهنگ های مختلف امده است. افسانه گیل گمیش بابل نیز به نابودیه نسل بشر به وسیله ی سیل اشاره می کند.در ائین هوپی نیز سیل عامل مرگ فاسدان اعلام شده.برخی مفسرین تمامی این پیش گویی ها را مطابق با طوفان ها وسیل های دنیای امروز می دانند.بسیاری از اثار لئوناردو از جمله شام اخر و مونالیزا پر از پیچیدگی ها و هشدار های مختلف است.در بسیاری از اثار او موی افراد حالت طوفان را به ذهن انسان تداعی میکند با پیچ خوردگی های مشابه که یکی از شاخصه های کاری او بود.

شام آخر

در پس زمینه این نقاشی سه پنجره وجود دارد که اشاره ای نمادین به اعتقاد به تثلیث هستش.سر عیسی مسیح هم در نقاشی درست به موازات پنجره ی وسطی قرار گرفته که می تونه به صورت نمادین اشاره به این مساله باشه.

در میان نقاشی ها لئوناردو سه نقاشی ان چنان برای او اهمیت داشت که تا پایان عمر ان ها را در کنار خود نگه داشت.مونالیزا,باکره و کودک به همراه ان مقدس و جان باپتیست مقدس.

...

 

مونالیزا

مونالیزا در عین سادگی بسیار مرموزه.نکته اول اینه که مستقیما به ما نگاه میکنه که خوب برای زنی در اون دوران جسورانه بود و همچنین عکس العمل هم نشون می ده و لبخند میزنه.از خودت می پرسی این زن به چی داره فکر میکنه؟کوه های قرار گرفته در سمت چپ تصویر یه مقدار بی ثباتن انگار دارن تحلیل میرن.نقش هائی از اب هم در نقاشی وجود داره.یه دریاچه در بالا و یکی در پایین داریم.اون بالائیه بالاخره در جایی به سمت چشم انداز موجود سرازیر میشه و امکان طغیان هست.سیلاب های احتمالی در پیچش موهای او نشان داده می شود.

صحت این موارد مورد تائید همه نیست اما بررسی دو نقاشی دیگر ایده های مشابهی را تداعی می کند

باکره و کودک به همراه ان مقدس

در اینجا هم زمینه ی مشابهی را مشاهده می کنیم.آن مقدس نقشی شبیه به جان مقدس رو برعهده داره.اسرار رو میدونه.کودک بره ای را در اغوش گرفته که قراره قربانی بشه.لئوناردو خواسته قربانی شدن مسیح رو به نمایندگی از مجموعه ی بشریت مطرح کنه.آن در واقع داره به این صحنه روحانی نظارت میکنه.این نگاه روحانی در واقع یعنی رستگاری نهائی بشریت به طرز خطرناکی در لبه ی یک صخره(پایین نقاشی)روی داده.کاملا مشخص است که منظور لئوناردو نمایش تقلای بشر در شرف نابودی جهت رستگاری بوده است

جان باپتیست مقدس

بازهم اشکال پر پیچش(موهای او)که بارها در نقاشی های او تکرار شده استفاده شده است.موهای بلند جان مقدس در میان تاریکی که ان را فراگرفته به پایین ریخته است و مشابه اب های خروشان است.

در نهایت انگشت بر افراشته جان مقدس ممکن اسن اشاره به تنها راه نجات باشد.

لبخند مونالیزا ان مقدس و جان مقدس به گونه ای نشون می ده که شاید ماهیتی شگفت اور و غیر قابل توصیف قراره به کمکمون بیاد.

بسیاری اعتفاد دارند که لئوناردو خواسته در این سه نقاشی مفهموم تثلیث در قالب نشانه ها را بیان کند واینکه تثلیث در نگاه او به معنای خلقت تعادل طبیعی و در نهایت نابودی جهان بوده است.

همچنین او نقاشی هایی دارد که مشهور به سیل می باشند.

(تثلیث یکی از اعتقادات بنیادین مسیحیت است که بر اساس آن خدای یگانه در سه شخص خدای پدر، خدای پسر (که در عیسی مسیح تجسم پیدا کرد) و خدای روح‌القدس می‌باشند. این سه ذات یکسانی داشته ولی از هم متمایز می‌باشند.

به نام خدای یکتای پدر,پسر و روح القدس.دست نوشته ای از انجیل دیاتسرون

(برای اطلاعات بیشتر از تثلیث به http://fa.wikipedia.org/wiki/%D8%AA%D8%AB%D9%84%DB%8C%D8%AB

مراجعه کنید.)

ظاهرا داوینچی پایان عمر بشریت را با سیلی عظیم پیش بینی کرده است.ایا پیش گوئی های او و سیل ها و سونامی هایی که امروزه در حال وقوع است و تا 40 سال اینده نیز تشدید خواهد شد اتفاقی است؟چگونه ممکن است لئوناردو در حدود 550 سال قبل بالا امدن سطح اب را بر اساس گرمایش زمین پیش بینی کرده باشد؟به نظر مفسران توجه او به ویرانی توسط اب که در ستایش شده ترین اثارش به چشم می خورد اتفاقی نیست.

((کوه های بلند با وجود فاصله زیادشان با دریا موجب طغیان اب های خروشانند))داوینچی سال 1482(مطابقت این سخن با نقاشی مونالیزا)

علت خلق اثاری تحت نام سیل در 400 سال گدشته معما بوده است.ایا این نقاشی ها هشدار به ایندگان است؟هشدار های دانشمندان مبنی بر خطرات حاصل از گرم شدن زمین هر ساله جدی تر می شود.سطح دریاها در 10 سال گدشته 52 سانتی متر بالا امده است و انتظار می رود این میزان تا قرن اینده تا یک متر بالا بیاید.اقیانوس اطلس تندبدهای بیشتری ایجاد می کند.اقیانوس ارام محل مرگبارترین سونامی هاست.

((شرایط به گونه ای وخیم خواهد بود که مردم مجبور به بالا رفتن از درختان خواهند شد))داوینچی

مفسران بر اساس اخرین اثار به جا مانده از وی معتقدند داوینچی دو دیدگاه مختلف در مورد رستگاری بشر داشته است.نقاشی اخر در میان تاریکی و پیچش موهای جان مقدس نکات امید بخشی دارد.لبخند او و همچنین اشاره انگشت او به اسمان.اما نقاشی های اخر او(سیل)کاملا ناقض این مسئله هستند.دنیایی بدون تعادل که سیل و طوفان ان را از بین خواهد برد.

((صدای ناله از همه سو به گوش می رسد نالهی افرادی که زندگیشان به یغما رفته و لحظات اخر زندگی خود را در عریانی و نا امیدی به سر می برند))داوینچی

داوینچی در پایان عمر خود به علت ترس از اینده بشر دیوانه شد.بسیاری از اثار او پراکنده شدند.شاید پیش بینی های دیگر داوینچی در انتظار کشف شدن هستند.

اما او در مورد وضع اقتصادی کنونی چه نظری داشت؟

((سکه های نامرئی برتری صاحبانش را در پی خواهند دشت))

در مورد زندگی نسل بشر چطور؟

((زندگی های بیشماری از دست رفته و گودال های بیشماری در زمین حفر می گردد))اشاره به سقوط شهاب سنگ ها

لئوناردو داوینچی از زمان خود فراتر بود.شواهد امروز نشان دهنده ی هوش بالای او است.آیا بشریت روش زندگی خود را تغییر می دهد یا به سرعت به سوی اخرزمانی وحشتناک پیش می رود ؟همان گونه که داوینچی ان را پیش بینی کرده است

لینکستان کپی رایت/دانستنیها

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
بنر دوستام

درباره ما
موفقیت تو موفقیت ماست "کپی رایت" به "نتورکر" بدل شد چون امروز مردم این ناحیه به "نتورکر" احتیاج دارن
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    نحوه ی انتشار مطالب و دسترسی شما به اطلاعات سایتو چطور می بینید؟
    نظرتون راجع به قالب سایت چیه؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2720
  • کل نظرات : 619
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 186
  • آی پی امروز : 46
  • آی پی دیروز : 36
  • بازدید امروز : 1,734
  • باردید دیروز : 124
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,189
  • بازدید ماه : 3,899
  • بازدید سال : 47,843
  • بازدید کلی : 2,120,785
  • کدهای اختصاصی

    دریافت کد آمارگیر سایت

    کمپ خانوادگی کپی رایت

    می تونید با سیستم تبادل لینک خودکار به آسانی با ما تبادل لینک کنید

    و با ارسال کد بنر یا لوگوی خود به این سرویس عضو خانواده ی ما شوید(پر کردن تمام موارد جز تلفن اجباری می باشد)




    copy right

    وبلاگ-کد لوگو و بنر



    copy right


    وبلاگ-کد لوگو و بنر


    copy right


    وبلاگ-کد لوگو و بنر


    وبلاگ-کد لوگو و بنر




    worldmusic


    وبلاگ-کد لوگو و بنر



    وبلاگ-کد لوگو و بنر

    ÊÕæíÑ ÇÓÊÇÊíß

    ÊÕæíÑ ÇÓÊÇÊíß